czwartek, 14 lutego 2013

Rajd, 1% i inne ciekawe rzeczy...

http://72bdh.blogspot.com/2013/02/1-podatku-100-mozliwosci.html
http://72bdh.blogspot.com/2013/02/xvi-rajd-sladami-powstancow_14.html

Są to linki, które każdy z Was ma zobaczyć. Jeśli chodzi o rajd, kasę i pesele przynosicie mi do MAKSYMALNIE 23.02, ale litości, możecie to zrobić wcześniej. Tym bardziej, że jak napisane na blogu patrole min. 6 osobowe i muszę wiedzieć, czy się tyle zbierze (pic na wodę, ja to już wiem, ale...). Kilka osób pytało się mnie co z dojazdem. Dojeżdżamy razem, spotykamy się pod szkołą o godzinie 8.40, z dwoma biletami na I strefę i jednym na II strefę (2xI+1xII). Prosiłabym, żeby na zbiórkę w tę sobotę każdy spytał się rodziców i zastanowił się, czy może jechać. A polecam, bo zawsze jest bardzo fajnie :)

Każdy patrol ma wziąć pewne rzeczy, więc już jeśli pozwolicie (:D) wstępnie napiszę, kto co bierze:
  • apteczka - ja
  • kompas - ja
  • notatnik - KAŻDY, NIE MA TAKICH
  • zapałki - Ula Ś.
  • suchy prowiant - każdy, wiecie, kanapki, bułki, czekolada, itd.
  • gorąca herbata w termosie - jeśli nie chcecie zostać na trasie jako "pomniki bohaterów" to szczerze polecam
  • lornetkę - Werka K., bo wiem, że u nas jest :p
  • aparat fotograficzny -  Kamila W.
  • dobry humor - każdy, jakby ktoś zapomniał, to się zrobi
  • ciuchy podane na stronie - każdy, sprawdzę pod szkołą, czy każdy ma, a jak ktoś się nie zastosuje, to jak moją mamę kocham, odeślę do domu.
  • jeśli ktoś chce coś wziąć (dobry żart) a nie napisałam to zgłaszać się
Zbiórka w sobotę, godzina 10.00, notatnik, długopis, kolorowe kartki, mazaki, klej nożyczki, piórnik i takie rzeczy. SKŁADKI ZA MARZEC WŁĄCZNIE. Nie ma nie. I bardzo mi się podobała frekwencja z ostatniej zbiórki :D
Pozdrawiam
Ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz